Kom ek toe op “kommin”-ness af.

by thecorporategonzo

Okay, so hier sit ek op ons eie kampus in die sogenaamde bekende en gerugte Spinnekop-gebou wat ‘n volle 6 mense teenwoordig het. Nie regtig ‘n idee waar om ‘n post vir my blog te begin nie, begin ek toe rond dwaal op die internet (let wel, suiwer onskuldige dinge, anders as die siel met die blou Von Zipper kepsie en tatoeermerk op sy onderarm wat homself skuins oorkant my bevind en gereeld so oor sy skouer loer om seker te maak niemand sien wat hy doen nie).

Hier kom ek toe af op ‘n blog wat deur een of ander Blou Bul ondersteuner geskep is. Die titel skreeu sommer in jou gesig “NOU DIE BLOU!!!!” Aangesien ek self die span ondersteun besluit ek om die blog bietjie oop te maak en te sien wat aangaan. Eerstens gaan ek my opinie lig dat ek glo die persoon wat die blog begin het die regte idee het oor hoe om mense te trek en die navigering op die bladsy is heel eenvoudig en effektief- alles wat ‘n oomie wat ‘n bier op sy pens kan rus met die bakkie biltong byderhand op ‘n Saterdagmiddag sal begeer. En nou kom ek by die inhoud… Ek word toe oorval met foto’s van jong dames in kort rompies en ‘n opskrif wat sê “Crusaders Cheerleaders.”

As ek na onder “scroll” vermeerder die dames met die kort rompies en word elke span in die Super Rugby reeks se rasieleiers uitgebeeld. Die res van die blog handel nie werklik oor veel meer as alles wat niks regtig met rugby uit te waai het nie, maar meer wat op die kantlyne gebeur en glad nie die spelers insluit nie, maar eerder net FHM-modelle. Ek moes ongelukkig net weer tot die besef kom dat alle spanne het maar sy sogenaamde “kommin” ondersteuners, maar dit wil voorkom as of Blou Bul ondersteuners net ‘n skouerhoogte bo die res sal uitsteek wat dit aanbetref, maar nou ja ek kan niks daaraan doen nie. Daar is potensiaal om ‘n uitstekende blog te hê vir al daardie gretige mense wat Loftus Versfeld so kan pak, maar eenvoudig word dit nie benut nie. Kom ons poog tog om ‘n beter blog (al dan nie oor rugby) hier te skep. Ek gaan nou terugstap na my blougeverfde Nissan Almera wat horings vir Antennas het en sulke blou goed wat hang waar die sleephak is of veronderstel is om te wees. Steve se liedjie sal kliphard oor die luidsprekers geblaas word en ‘n blou vlag by die vensters uitgehang word, want dis hoe ons “roll!”

– Wim Pretorius

