10 van die bestes- Die beste korporatiewe blogs

by thecorporategonzo

In ‘n onlangse artikel wat ek raak gelees het, het op www.businessgrow.com het Mark W Schaefer gestel dat hy op die tien beste korporatiewe blogs ter wereld besluit, terwyl hy ‘n sosiale media bemarkings program by Rutgers Universiteit aangebied het. Hy het deur honderde blogs gewerk wat deel vorm van die spreekwoordelike steenkool hoop wat blogging vandag is, om met ‘n paar diamante vorendag te kom.

Voor die top tien aangekondig word, is daar ‘n paar algemene observasies wat hy gemaak het. Die eerste is dat die beste blogs gedomineer word deur die “tech” sektor. Hy stel dat hulle so ver voorloop dat dit onregverdig is om hulle met die res te vergelyk. Die speelveld is ongelyk. Dis soos om die WP teen die Kimberley polisie ‘n rugby wedstryd te laat speel, en hulle te blinddoek en die halfjack vir na die tyd vir hulle voor die tyd in te jaag en om Schalk se ritalin weg te steek. ‘n Baie slegte idee. IBM, SAP en Oracle is volgens hom voorbeelde van innoverende en uitstekende blogs. Tweedens het korporatiewe blogging heeltemal aanbeweeg vanaf die idee van blogging vir joernaal inskrywings.

Die blogs wat dus op hierdie meriete lys verskyn is “non-tech” blogs, omdat “tech” blogs te ver gevorderd is.

Caterpillar, die van stootskraper en klere en bootse faam, het ‘n uitstekende blog met die doel van probleemoplossing, gemeenskaps-bou en lojaliteit. Caterpillar het aparte blogs gebaseer op industrie gestig, met sub-kategoriee vir elke industrie, bv. produkte, veiligheid en probleem oplossing. Die maatskappy maak uitstekende werk daarvan ok hul teikenmark te bereik, om die gemeenskap te gebruik om probleme op te los en om kliente idees te vergoed.

‘n Tweede uitstekende korporatiewe blog is Starbucks s’n. Die doel van die blog is nuwe produk ontwikkeling en om die publiek te betrek. Starbucks is die voorlopers met sosiale media bemarking. Hulle gebruik hul blog as ‘n “global brainstorming platform” Kliente gee idees vir nuwe produkte en selfs winkel ontwerp. Die maatskappy blog oor die idee’s, omtrent 100 000 tot dusver en die lesers bou op hierdie idees deur kommentaar.

‘n Derde voorbeeld van ‘n goeie korporatiewe blog is die van Patagonia, ‘n buitelug klere handelsmerk. Die doel van hul blog is om die handelsmerk beeld te komplementeer en om die gemeenskap te betrek. Die maatskappy verkoop avontuur klere, asook die avontuur.Mens moet verlief wees op ‘n blog met ‘n deel getiteld: “waking up puking.” Die cool ding van blog is dat dit mens se kliente in staat stel ommens se handelsmerk belofte deur hulle stories te dra, en hierdie blog stel hulle in staat om dit te doen.

Dis net drie van die voorbeelde, as jy al tien wil sien, tjek die link. Dis nogal stout: http://www.businessesgrow.com/2011/01/05/the-10-best-corporate-blogs-in-the-world/

George Germishuys

Advertisements