Kreatiwiteit deur koerante te bekrap.

by thecorporategonzo

Ek’s al vir maande op die “wees kreatief”-trein.  Ek raak vinnig verveeld met bladuitleg en skryf, veral as ek stories oor kersfees of paasfees of skoonheidskompetisies kreatief moet doen.  Daarom lees ek (soos ‘n masjien) dinge wat my uitdaag en uit die boks laat dink.

 

My held (in terme van kreatief dink) is Austin Kleon. Hy beskryf homself as “a writer who draws”.  Sy projekte is belaglik (in ‘n goeie manier).  My gunsteling is egter “Newspaper Blackout Poems”.  Ek lief musiek, feeste, en om te kan reis, en in sy SXSW-tema “Newspaper Blackout” (SXSW staan vir South By SouthWest, wat ‘n musiekfees is, vir die wat wonder) breek hy weer my brein.  Sien hoekom hier.

 

 

Ek’s weereens jaloers.  Volg hom egter op Twitter, kyk sy Tumblr, of bly maar eenvoudig en vervelig.

 

-Jacques Cilliers

