Die ipad: Speelding na korporatiewe gereedskap

by thecorporategonzo

Die bemarking van die Ipad het hoofsaaklik uit advertensies bestaan waarin ‘n man in die gemak van sy eie huis op sy rusbank kon Facebook, Foto’s kyk, gou-gou op die internet gaan of ‘n boek lees.  Die advertensie veldtogte was hoofsaaklik gemik op algemene verbruikers. Daar was nooit ‘n man in formele pak besig om sy korporatiewe e-posse te lees of besigheidsvoorstelle saam te stel nie, maar tog al hoe meer vind ons die Ipad in formele instellings.

Volgens UX Magazine het die aanvraag vir ‘applications’ soos keynote, pages, numbers en documents verhoog wat dus ‘n aandeiding is dat ipads al hoe meer (tussen deur die speel van Angry Birds) vir werksdoeleindes aangeskaf word. Finansiële en Gesondheids sektore vind veral aanklank by die gebruik van ipads. Mediese personeel kan baie baat vind by die gebruik van ipads omdat dit maak dit soveel makliker vir dokters en verpleegsters om te kommunikeer, pasiënte kan vinniger toetsuitslae ontvang en dokters kan mediese rekords en kaarte vinniger bereik. Die Ipad se mobiliteit, lang battery lewe en maklike verstaanswyse maak dit ‘n aantreklike apparaat om te hê vir persoonlike so wel as korporatiewe gebruik.

Die toenemede gebruik van die ipad in die korporatiewe omgewing bied ruimte vir die ontstaan van die volgende vraag: Is die ipad nodig om innoverend en kompeterend te bly teenoor ander korporatiewe instansies? Dit hang af van elke organisasie of die organisasie omgewing sal baat by die inisiëring van ‘n ipad as werksapparaat. Die organisasie sal kostes, sekuriteit en die hoeveelheid beplanning wat in die inisiasie sal in gaan in ag moet neem. Volgens UX Magazine is daar in ‘n gevallestudie bevind dat die ipad het nie aan nuwe unieke behoeftes van werknemers vervul nie dus was daar nie so ‘n groot verskil te bespeur nie. Dit het wel verander waar, wanneer en hoe werknemers take voltooi. Die persone wat die meeste daarby baat  gevind het was werknemers wat baie reis vir werknemers wat verantwoordelik is vir administratiewe werk sal ‘n ipad nooit ‘n rekenaar/skootrekenaar kan vervang nie omdat die insleutel van die data te kompleks is. Daar is ook bevind dat daar meer foute in tree by die inlees van data op ipads.

Die aanskaf van ipads in die korporatiewe omgewing hang af van elke organisasie se behoeftes en omstandighede, dit is belangrik dat ‘n organisasie die finansiële kapitaal daarvoor het. Dit is belangrik om te besef dat nie alle werknemers daarby sal kan baat nie, maar ek is seker geen werknemer sal ‘n ipad in die bek kyk nie.  

Deur Elphia Baard

 

Advertisements