thecorporategonzo

Just another WordPress.com site

korporatiewe identiteit

Ek het nogals gedink hierdie is iets om te lees. Dit gaan oor wat korporatiewe identiteit is  en hoe dit moontlik gedefinieer kan word.

http://www.sun.ac.za/university/ciguidelines_new/ciguidelinesafrikaans/Inleiding/inleiding2.html 

Enjoy!

En daar skuif my denke rondom kreatief dink.

In 2011 het daar effe van ‘n storm in Suid-Afrika losgebars nadat plaaslike mediavryheid bedreig was. Te midde van hierdie storm het die res van die wêreld nie stilgestaan nie, en sukkelende 37-jarige “musikante” (met die nog hartseerder en onoorspronklike naam LMFAO) het die treffer* Everyday I’m shuffling uitgereik, en was (in 2011) die most downloaded liedjie van 2011 op iTunes.

'n Snapshot uit die video.

Hoe kom ‘n storm rondom persvryheid en kommersiële musiek bymekaar uit? ‘n Groep vriende van die Snorstad wat hulself die Avantgods noem het LMFAO se treffer* omskep in ‘n stywe stuk sosiale kommentaar deur Everyday I’m shuffling in Everyday Mshini Wam te verander. Hierdie video het viral gegaan binne ‘n week, en gemengde reaksies van verskillende oorde het die Avantgods geloof en afgeskiet. (Vir die wat nie weet wat Mshini Wam beteken/waarmee dit geassosieer word nie, hier’s die Wikipedia artikel.)

Dis verfrissend om te sien hoe iemand sosiale onreg aanspreek, terwyl hulle pret het. Ek leer by hulle, no spice.

Om die musiekvideo te kyk (en selfs die liedjie af te laai), kliek hier.

Ek dink (persoonlik) dis rad. Culture Jamming? Ek dink so.
(*met “treffer” bedoel ek natuurlik klankbesoedeling.)

– Jacques Cilliers